منتدى فيليكس

كم هو جميل هذا المساء & هدوء عذب يأخد & معه الآلآم احزاني بعيدآآ
 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 قصة ولد في الامتحان

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
تحياتي لمن دمر حياتي
乂.·°ف ـيليكس جـديد °·.乂
乂.·°ف ـيليكس جـديد °·.乂
avatar


الجنس : انثى

عدد المساهمات : 12

الرصيد البنكي : 22

السٌّمعَة ,‘~ : 0
تاريخ التسجيل : 19/06/2011


مُساهمةموضوع: قصة ولد في الامتحان   الجمعة يونيو 24, 2011 5:30 am

اهليييين

كيفكم ؟؟







طالب جامعي في امتحان



في طالب في الجامعة كان عنده مادة من المواد اللي بيدرسها مختصة بعالم الطيور ..ولما قرب امتحان المادة آخر السنة .. الطالب راجع وراجع لغاية ما طلعت عينيه..

المهم.. دخل الامتحان وهوه واثق مليون فالميه إنه جاهز وينجح وبتفوق كمان..

ا
لمفاجأة إن الأستاذ قابلهم بسؤال واحد بس ..

السؤال كان عبارة عن صور لرجلين بعض الطيور..

والمطلوب معرفة أسماء الطيور من شكل رجليها بس...

صاحبنا إتعصب وضرب لخمه وكان هيبكي ومعرف يحل السؤال.. قام من الكرسي وراح للأستاذ وراح مسلم ورقته فاضيه وقاله:
جاتك نيله انـته ومادتك..



رد عليه الإستاذ ببرود وقاله: اعتبر نفسك ساقط في المادة يا بابا..

شويه كده.. لاحظ الإستاذ إن الطالب ما كتب اسمه على ورقة الإجابه ..
قاله بنرفزه : فين اسمك يا ولد ؟

قام عمنا رافع
بنطلونه لفوق لغاية روكبه

وقاله: ...
ما تيجي تعرف اسمي من شكل رجلي

هههههه صدق المثل الي يقول(كما تدين تدان)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قصة ولد في الامتحان
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى فيليكس :: .. •»|[ ღ .. فيليكس الـأدبـي .. ღ ]|«• .. :: •~[ قصص طويلة ، روايات ، قصص قصيره-
انتقل الى: